Munkatársak
| Név | Végzettség | Beosztás |
|---|---|---|
| Bolyos Anna Krisztina | konduktor óvodapedagógus | csoportos óvodapedagógus |
| Fehér- Kenderesi Noémi | óvodapedagógus, szakvizsgázott óvodamenedzser, minőségügyi menedzser, mesterpedagógus, innovátor | tagóvoda vezető, minőségfejlesztési team vezető |
| Felszeghy Luca | óvodapedagógus | tartósan távol |
| Gángoly-Nagy Anita | szakvizsgázott óvodapedagógus, közoktatási-vezető, fejlesztő pedagógus, tanító | óvodavezető |
| Hegedűs Ágnes | gyógypedagógus | fejlesztő-gyógypedagógus |
| Kádár Barnabásné Kati | Óvodapedagógus | csoportos óvodapedagógus |
| Karsa Zsuzsanna | Óvodapedagógus, szakvizsgázott gyógytestnevelő, gyakorlatvezető | csoportos óvodapedagógus, gyakorlatvezető, munkaközösség vezető |
| Kereszturi Mónika | óvodapedagógus | tartósan távol |
| Kovács Ditta | gyógypedagógus | fejlesztőpedagógus, gyógypedagógus, tartósan távol |
| Kulcsár Zsófia | felsőfokú óvóképző 2 év | pedagógiai asszisztens |
| Maczkóné Polgár Szilvia | Óvodapedagógus | csoportos óvodapedagógus |
| Oláh Anita | óvodapedagógus | csoportos óvodapedagógus |
| Rakács Sándorné | óvodapedagógus | csoportos óvodapedagógus |
| Rátonyiné Bárdosi Györgyi | Óvodapedagógus | csoportos óvodapedagógus |
| Salánki Edina | gyógypedagógus | gyógypedagógus |
| Szabó L. Zsuzsanna | gyógypedagógus | tartósan távol |
| Szabó Zsófia | óvodapedagógus | csoportos óvodapedagógus |
| Szauerné Baumann Mónika | óvodapedagógus, szociálpedagógus, szakvizsgázott játék mentor | csoportos óvodapedagógus, belső ellenőrzési csoport vezető |
| Szentesi Szilvia | felsőfokú gyógypedagógiai asszisztens | gyógypedagógiai asszisztens |
| Tímár Miklósné Jutka | Óvodapedagógus | csoportos óvodapedagógus |
| Volentér Györgyné Ágnes | óvodapedagógus, drámapedagógus | csoportos óvodapedagógus |
Pedagógiai munkát segítő felsőfokú végzettségű munkatársak:
Intézménypszichológus, gyógypedagógus és fejlesztőpedagógus is foglalkozik rendszeresen a gyerekekkel. Logopédus a Pedagógiai Szakszolgálat Óbudai Tagintézményéből (Vihar utca), a gyógypedagógusok az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézményből (Szellő utca) utazó rendszerben látják el a gyerekeket.
Óvodában töltött óráik:
Pszichológus: csütörtök de.
Fejlesztőpedagógus:hétfőtől csütörtökig
Logopédus: kedd, szerda, csütörtök,péntek
Gyógypedagógusok: hétfő, szerda, csütörtök, péntek
Pedagógiai munkát segítők
A nevelésben közreműködik három pedagógiai asszisztens és négy csoportos dajka.
Két konyhás dajka, két takarító, és egy kertész látja el az intézményben a feladatokat.
Az adminisztrációs tevékenységet felsőfokú végzettségű óvodatitkár végzi.
A dajkák közül 8 szakképzett dajka, hatan érettségizettek.
Pedagógiai munkát segítők
| Cím | Végzettség | Beosztás |
|---|---|---|
| Csipetics Árpádné | dajka szakmunkás | konyhás dajka |
| Földes Éva | érettségi, dajka képző | takarító |
| Juhos József | középfokú szakképzettség | kertész-karbantartó |
| Kaposvári Mónika | felsőfokú szakképzettség | óvodatitkár |
| Králikné P. Brigitta | dajka képző | dajka |
| Kulcsár Péterné Erzsi | dajka szakmunkás | konyhás dajka |
| Lakatos Zoltánné Szilvi | - | takarító |
| Molnár Réka | érettségi, dajka képző | csoportos dajka |
| Nyéki Andrea | - | csoportos dajka |
| Perlaki Lászlóné Ica | érettségi, pedagógiai asszisztens, pszichológiai asszisztens | pedagógiai asszisztens |
| Putyer Mónika | középfokú szakképzettség, óvónő | pedagógiai asszisztens |
| Szilágyiné Puskás Mónika | érettségi, dajka képző, gyógypedagógiai asszisztens | pedagógiai asszisztens |
Munkarend
Az óvoda hétfőtől péntekig 6-tól 18 óráig tart nyitva. 6,30-tól 7-ig és 17-18 óra között egy pedagógus foglalkozik a gyerekekkel összevont csoportban.
Csoportos óvodapedagógusok váltott műszakban látják el feladataikat, heti 32 óra kötelező
óraszámban, 7-13:30 illetve 11-17 óra között egyéni munkarend alapján.
Óvodatitkárunkat 7:30 és 15:30 között kereshetik, hétfőn és szerdán 14 órától postázás is feladata.
Kertész 6 és 10 óra között, reggeli takarító 6-14-ig, esti 14-től 18 óráig látja el feladatait.





Elérhető a gyerekek számára a himalájai só-téglával kiépített só-szoba. Napközben 6-8 fős csoportokban az óvó nénikkel mesélnek és játszanak a gyerekek, a fejlesztő foglalkozásokon 2-3 fős csoportokban tevékenykednek itt. A pedagógiai asszisztensek felügyelete mellett délutánonként hat fős csoportokban a pihenés, alvás helyszíne a mindennapokban. Szülői felügyelettel délután 15 és 18 óra között van lehetőség a só szobában tartózkodni. A só-szoba használata ingyenes az óvodába járó gyerekek és családtagjaik számára....
2011 novemberében egy 200 Ft – os pénzérménél alig nagyobb szárazföldi szegélyes teknős ( Marci ) költözött be az egyik terráriumba. Egy évvel később sor került a terrárium sarok bővítésére: két leopárd gekkó vette birtokba a másik, évek óta floráriumként működő terráriumot; illetve az újonnan készült harmadik terráriumba két szakállas agáma került Lujza és Jenő... 2014 februárjában új lakó érkezett az óvodába: Suzy a kosorrú, lógófülű törpenyúl 2012.08.20.-án született, ivartalanított nöstény. Színe fehér és világosbarna. Nagyon illemtudó, wc-re szoktatott nyuszi...
...Telt az idő, múlt az idő, sokat gondolkodtak az óvó nénik, mi tévők is lehetnének. Azután egyszer csak: az egyik megálmodta, a másik átgondolta, harmadik lépéseket rajzolt hozzá, az anyukák és apukák támogatták, az építő bácsik megépítették.
A természetismereti nevelés közben célunk, hogy felkeltsük a gyermekek kíváncsiságát, minél több érzékszerven keresztül tapasztalatokhoz juttassuk őket, kialakítsuk a gyermek és környezetének harmonikus viszonyát. Mindezeket úgy valósítjuk meg, hogy a gyermeket kivisszük a természetbe, a természetet behozzuk az óvodába.
A mozgásfejlesztés során feladatunk a mozgásigény kielégítése, a motoros képességek (erő, állóképesség, ügyesség, gyorsaság) és értelmi képességek fejlesztése. A nagymozgások, téri tájékozódás, finommotorika, kézdominancia erősítésével elkerülhetjük a későbbi írás-olvasási nehézségeket, fejlesztjük a részképességeket.
Az anyanyelvi nevelés területén célunk képessé tenni a gyereket szociális kapcsolatokban való részvételre nyelvi eszközökkel is, érzelmeik, gondolataik kifejezésére, mások szavainak, érzéseinek megértésére, irodalmi élmények befogadására, a későbbi írás-olvasás elsajátítására. Az anyanyelvi nevelés áthatja az egész napi tevékenységünket, a nevelési folyamat kerete.